Gullkorn

Kloke ord og sitater for enhver anledning

Krusedull november 18, 2011

Filed under: Barn,Barndom,Fantasi — gullkorn @ 11:01 pm

Jeg leker
med streker
og en krusedull
det blir mye
tøys og tull

først en drage
jeg vil jage
et monster
fjerner jeg fort
og visker bort
Så ser jeg en hund
men bare en stund
er den hos meg
før den løper sin vei

Men min krusedull
har en strek av gull
en bitteliten stripe
du kan gripe
for å finne vei
til et rom hos meg

Forfatter: Svein Woje

 

Legg igjen en kommentar

