Gullkorn

Kloke ord og sitater for enhver anledning

I Herrens hender juni 16, 2011

Filed under: Gud,Jesus,Trøst,Tro,Trygghet,Velsignelse,vennlighet,Vennskap — gullkorn @ 7:36 pm

Som når en liten fugl med brukket vinge,
helst vil fly hjem,
men har jeg makt,
slik føltes det –
ingen vind som bar meg –
men nå flyr fuglen for jeg fant at:
I Herrens hender, i Herrens hender
der får jeg hvile, der er jeg trygg.
Det kanskje stormer rundt omkring meg,
men i Herrens hender der er jeg trygg.

Om du behøver en som går med deg
der ingen annen før har gått,
så fins det en som bærer byrden.
Han blir hos deg og alt blir godt.

 

Legg igjen en kommentar

