Gullkorn

Kloke ord og sitater for enhver anledning

Til pappa september 18, 2009

Filed under: Barn,Far,Pappa,Sønn — gullkorn @ 6:57 am

Til den kjære pappa`n min

Fra den lille gutten din

Jeg vil alltid se opp til deg

Du er et godt forbilde for meg

Jeg håper at når jeg blir stor

At dine egenskaper i meg bor

Du gir meg alt jeg trenger

Ikke bare i form av penger

Du gir meg omsorg, varme

Og kjærlighet

og en ting er sikkert at jeg vet

Du betyr så veldig mye for meg

Jeg er kjempeglad i deg

(ukjent)

 

Legg igjen en kommentar

