Gullkorn

Kloke ord og sitater for enhver anledning

Ordtak fra Marokko oktober 19, 2007

Filed under: Mamma,Mor,Ordtak — gullkorn @ 8:21 pm

I sin mors øye er enhver bille en gaselle.

.

(Marokkansk ordtak)

 

10 Responses to “Ordtak fra Marokko”

  1. ugbad Says:

    hei hva betyr dette? betyr det noe sånn som uansett hvordan du ser ut er du det vakreste som finnes i din mors øyne??

  2. gullkorn Says:

    Ja, sånn forstår jeg det i allefall🙂

  3. oss Says:

    Hva menes med dette ordtaket? Du må ikke blåse ut mitt lys for at ditt skal lyse klarere.

  4. oss Says:

    Kan vi få et svar??

  5. gullkorn Says:

    Jeg forstår det som at man ikke må ødelegge for andre for å fremme sin egen sak. Da ødelegger man bare for flere. To lys lyser jo bedre enn bare ett lys?

  6. Andrine Says:

    jeg takker deg for dette for da blir mamma glad når jeg har gjort lekser:):):):);)

  7. Andrine Says:

    tttttttttttttttussssssssssssssssseeeeeeeeeeen taaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  8. tim Says:

    jeg trur at det betyr at envær trussel er verdt å beskytte sit barn mot! biller er ikke farlig men det er gasseller så…!

  9. adrian Says:

    tttttttaaaakkkkkkkkkkkk!!!!!!


Legg igjen en kommentar

