Gullkorn

Kloke ord og sitater for enhver anledning

Trumph-kort mai 4, 2007

Jeg liker å tenke stort.

For meg er det ganske enkelt:

Hvis du likevel skal tenke,

så kan du like gjerne tenke stort!

.

Donald Trumph

 

One Response to “Trumph-kort”

  1. alf kårbø Says:

    Har kjøpt ein radio på mine trumph poeng,men den detter ut på radioen er borte ein stund for så å komme tilbake slik holder det på flere ganger om dagen.Ønsker derfor å sende den tilbake og at dere sender meg ein ny,men den bør dere kontrolere før dere sender den for no er det den andre eg må sende tilbake fordi det er feil på den.
    Gi meg ein adresse eg kan sende den tilbake til.
    Alf Kårbø


Legg igjen en kommentar

